Home » » Tatu atas payudara tunang Keith Foo jadi perhatian

Tatu atas payudara tunang Keith Foo jadi perhatian

Written By kall on Tuesday 1 July 2014 | 13:24


Pilihan Anda

Tatu atas payudara tunang Keith Foo jadi perhatian

Dia hot dan dia seksi. Okay, rasanya cukup dua perkataan itu untuk menggambarkan aktor kacak Keith Foo. Itu pun sudah cukup membuatkan kakak-kakak dan makcik-makcik ‘histeria’, kan.

Semuanya gara-gara penangan drama bersiri yang mencetuskan fenomena, Ariana Rose malah akui Keith sendiri sehingga kini ramai peminat tetap memanggilnya dengan nama Tengku Adam Kamil — nama wataknya dalam drama tersebut.

Mempunyai ramai peminat, jejaka kacukan Cina-India ini beruntung dan tambah beruntung apabila dia juga mempunyai seorang teman wanita yang cukup sporting dan selamba. Tak cukup dengan itu, tunangnya juga mempunyai tatu di bahagian atas payudara...seksi tuh!
“Kalau peminat mengurumuni saya, teman wanita saya hanya akan gelak saja. Pada dia, situasi tu kelakar sebab dia tak biasa melihat keadaan itu. Dia tak lah cemburu malah dia akan memberi peluang seketika untuk peminat-peminat bergambar dengan saya. Tapi dia sentiasa berpesan supaya saya bawa diri baik-baik”

“Saya hormati peminat-peminat saya kerana merekalah saya berada hingga ke tahap ini. Kalau boleh saya nak bersalaman dengan setiap orang daripada mereka dan mahu mengucapkan terima kasih atas sokongan mereka terhadap saya,” katanya mengulas mengenai situasinya setiap menghadapi peminat fanatik.


disableSelection(document.body) //disable text selection on entire body of page
new innity_adZone("c5b270a763686e776039618cc709f3a6", "45838", {"origin": "MY", "width": "300", "height": "250"}); adv_username = "amjadanas"; adv_gid = "amjadanas_default"; adtype = "336x280";


0 comments: