Home » » Berita kematian tersebar, Miley Cyrus 'pose' separuh bogel untuk peminat

Berita kematian tersebar, Miley Cyrus 'pose' separuh bogel untuk peminat

Written By kall on Sunday 27 July 2014 | 12:36


Pilihan Anda

Berita kematian tersebar, Miley Cyrus 'pose' separuh bogel untuk peminat

Beberapa waktu yang lalu, penggemar hiburan dunia dikejutkan dengan gossip kematian Miley Cyrus. Walaupun ianya agak mencurigakan, namun ia tetap menjadi viral setelah Miley sendiri tidak mengemaskinikan akaun twitter dan instagramnya.

Bagi menjernihkan kembali suasana, rakan karib Miley mendakwa ianya satu gossip yang disalah lapor oleh pihak tidak bertanggungjawab. Walaupun dengan penjelasan tersebut, Miley masih tetap berdiam diri dan tidak respon di mana-mana laman sosial miliknya.

Namun begitu, kalau sudah namanya Miley Cyrus, kontroversi merupakan rutin hidupnya. Beliau akhirnya mengemaskini akaun Instagramnya dengan berpose separuh bogel (topless)sambil mengklasifikasikan berita tersebut sebagai hoax yang sangat gila.
Beraksi dengan hanya memakai seluar tanpa baju di padang pasir, Miley membelakangi kamera. Ia memperlihatkan bahagian belakangnya seolah-olah menyindir berita kematiannya itu.

Foto tersebut mengakhiri kegusaran peminat-peminatnya dan tidak kurang pula mengkritik perbuatannya itu.
disableSelection(document.body) //disable text selection on entire body of page
new innity_adZone("c5b270a763686e776039618cc709f3a6", "45838", {"origin": "MY", "width": "300", "height": "250"}); adv_username = "amjadanas"; adv_gid = "amjadanas_default"; adtype = "336x280";


0 comments: