Home » » DAP hilang sabar, mahu MB S'ngor ditukar

DAP hilang sabar, mahu MB S'ngor ditukar

Written By kall on Friday 25 July 2014 | 18:36


Pilihan Anda

DAP hilang sabar, mahu MB S'ngor ditukar

DAP sedia memberi sokongan penuh kepada "siapa sahaja" calon menteri besar yang dicadangkan oleh PKR, tidak kira sama ada Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail atau pemimpin PKR lain, selepas hilang sabar dengan Tan Sri Khalid Ibrahim.

Malaysiakini difahamkan DAP Selangor telah sampai ke satu peringkat di mana mereka terlalu kecewa dengan kepimpinan Khalid di mana mereka tidak lagi membezakan sama ada untuk memilih Wan Azizah atau pemimpin PKR lain yang dikatakan mahu kepada jawatan itu, Azmin Ali.

"Kamu sampai kepada satu peringkat di mana kamu tidak boleh berkomunikasi lagi dengan MB," kata pemimpin kanan DAP peringkat bahagian kepada Malaysiakini.

Pemimpin itu mendakwa Khalid yang juga ADUN Pelabuhran Klang tidak mahu mendengar pendapat orang lain dan melihat perbezaan pandangan yang berbeza sebagai satu masalah.

Pemimpin DAP itu mendakwa Khalid mahu semua pihak mengikut caranya berhubung isu lebuhraya Kidex dan meyifatkan hanya beliau seorang sahaja yang mampu berfikir mengenainya.
disableSelection(document.body) //disable text selection on entire body of page
new innity_adZone("c5b270a763686e776039618cc709f3a6", "45838", {"origin": "MY", "width": "300", "height": "250"}); adv_username = "amjadanas"; adv_gid = "amjadanas_default"; adtype = "336x280";


0 comments: