Home » » Drogba kembali sarungkan jersi Chelsea

Drogba kembali sarungkan jersi Chelsea

Written By kall on Saturday 26 July 2014 | 07:46


Pilihan Anda

Drogba kembali sarungkan jersi Chelsea

Kelab Bola Sepak Chelsea dengan bangganya telah mengumumkan kembalinya Didier Drogba ke pangkuan kelab tersebut dengan kontrak satu tahun.

Ketika menandatangani kontrak berkenaan, Drogba berkata: "Ianya satu keputusan yang mudah - Saya tidak akan menolak peluang untuk bekerjasama dengan Jose Maurinho sekali lagi. Semua orang faham hubungan istimewa saya dengan kelab ini dan ianya seperti sirih pulang ke gagang"

"Harapan saya untuk menang adalah sama dan saya berharap dapat membantu kelab ini untuk mencapainya. Saya berasa amat gembira ianya menjadi satu lipatan sejarah dalam karier bola sepak saya."

Jose Maurinho berkata: "Beliau kembali kerana beliau adalah penyerang terbaik di Eropah. Saya kenal personalitinya dan beliau kembali bukan kerana persembahannya di kelab-kelab sebelum ini tetapi beliau kembali untuk mencipta satu sejarah baru"

34 jaringan yang dihasilkan ketika di Chelsea masih lagi belum dipecahkan rekodnya dan beliau telah menjaringkan sembilan jaringan dalam sembilan perlawanan akhir.

Chelsea FC

new innity_adZone("c5b270a763686e776039618cc709f3a6", "45838", {"origin": "MY", "width": "300", "height": "250"}); adv_username = "amjadanas"; adv_gid = "amjadanas_default"; adtype = "336x280";


0 comments: