Home » » (Foto) Punca rusuhan, gaduh di Shell Lundang di hari raya

(Foto) Punca rusuhan, gaduh di Shell Lundang di hari raya

Written By kall on Wednesday 30 July 2014 | 18:42


Pilihan Anda

(Foto) Punca rusuhan, gaduh di Shell Lundang di hari raya

Semalam satu video dan gambar-gambar tersebar di media sosial yang mana satu pergaduhan dan rusuhan akibat salah faham telah berlaku di stesen minyak Shell di Lundang Kota Bharu.

Satu video dan gambar telah disebar di media sosial yang mana menunjukkan pergaduhan dan rusuhan dari akibat salah faham di stesen minyak Shell di Lundang, Kota Bharu.

Kes ini terjadi dikatakan bermula dari sekumpulan lelaki memasang mercun di stesen minyak berkenaan dan juga membaling mercun kepada kereta yang ada di stesen minyak tersebut.

Hal ini telah menimbulkan kemarahan pemilih stesen minyak terbabit kerana risau mercun tersebut boleh menyebabkan stesen minyak tersebut terbakar.

Oleh kerana marah, pemilik stesen tersebut menyembur kumpulan terbabit dengan penyembur kebakaran. Ini menyebabkan mereka naik berang dan mengejar pemilik stesen minyak terbabit sehingga ke dalam kedai lalu mencetuskan huru-hara dan merosakkan peralatan di stesen minyak berkenaan.
disableSelection(document.body) //disable text selection on entire body of page
new innity_adZone("c5b270a763686e776039618cc709f3a6", "45838", {"origin": "MY", "width": "300", "height": "250"}); adv_username = "amjadanas"; adv_gid = "amjadanas_default"; adtype = "336x280";


0 comments: