Home » » (Foto) Wanita rakam aksi miang diraba dalam MRT

(Foto) Wanita rakam aksi miang diraba dalam MRT

Written By kall on Wednesday 2 July 2014 | 23:49


Pilihan Anda

(Foto) Wanita rakam aksi miang diraba dalam MRT

Seorang penumpang wanita MRT di Singapura telah menerima nasib agak malang apabila seorang lelaki cuba merabanya di dalam koc semalam.

“Badan lelaki itu agak besar, bila tangannya terkena paha saya, saya ingat dia mungkin nak ambil telefon bimbit dan tersentuh saya dengan tidak sengaja.

“Tetapi makin lama dia melebarkan kangkangnya hingga peha saya mula bertemu dengan pehanya. Tak cukup dengan itu, lelaki itu mula menggerakkan jari jemarinya di peha saya, hisk!,” katanya.
Tambah wanita itu lagi, pada masa yang sama lelaki itu memejamkan matanya seolah-olah sedang tidur.

Dek kerana geram dengan perbuatan tersebut, wanita berkenaan bertindak merakamkan aksi lelaki itu dan mula menyebarkannya di laman sosial.
disableSelection(document.body) //disable text selection on entire body of page
new innity_adZone("c5b270a763686e776039618cc709f3a6", "45838", {"origin": "MY", "width": "300", "height": "250"}); adv_username = "amjadanas"; adv_gid = "amjadanas_default"; adtype = "336x280";