Home » » (Foto) 'Flash mob' paling seksi di khalayak umum

(Foto) 'Flash mob' paling seksi di khalayak umum

Written By kall on Tuesday 8 July 2014 | 23:37


Pilihan Anda

(Foto) 'Flash mob' paling seksi di khalayak umum

Seorang wanita berjaya menarik perhatian beratus-ratus orang dalam masa beberapa minit apabila beliau secara sengaja mula menanggalkan pakaiannya sehelai demi sehelai sehingga hanya bikini menutupi tubuhnya di jalan Mongkok yang sibuk.

Wanita yang berusia dalam lingkungan 20-an itu muncul di kawasan pejalan kaki di Jalan Sai Yeung Choi di Mongkok bersama dua rakan lelakinya petang Jumaat lepas.
Wanita berkenaam menanggalkan pakaiannya dan beraksi dengan pelbagai gaya, betinggung, dan duduk di atas lantai dan pada masa yang sama dua rakan lelakinya mula mengambil gambar.

Ada satu ketika, beliau telah membaling topeng Godzilla yang dipakainya dan ini telah menarik perhatian beratus-beratus orang ramai yang menggunakan jalan tersebut.

Tanpa mempedulikan orang ramai, wanita berkenaan kemudiaannya menyarung kembali pakaiannya dan meninggalkan tempat tersebut.

Seorang pekerja sosial, Lam Keung mendakwa penduduk-penduduk di bandar itu kini minda mereka sudah terbuka. Kebanyakan orang muda di situ merasakan ianya perkara normal jika menayangkan tubuh masing-masing di tempat umum.

disableSelection(document.body) //disable text selection on entire body of page
new innity_adZone("c5b270a763686e776039618cc709f3a6", "45838", {"origin": "MY", "width": "300", "height": "250"}); adv_username = "amjadanas"; adv_gid = "amjadanas_default"; adtype = "336x280";


0 comments: