Home » » 'Saya buka tali coli, bukan tak pakai coli'

'Saya buka tali coli, bukan tak pakai coli'

Written By kall on Friday 23 May 2014 | 13:24


Pilihan Anda

'Saya buka tali coli, bukan tak pakai coli'

Ainul Aishah, kenal ke? Ainul Aishah pernah berlakon filem Histeria, Nana Tanjung dan Otai serta drama Bong. Ainul Aishah menggamparkan dunia hiburan dengan gosip dari wartawan hiburan bahawa Ainul Aishah tak pakai bra sewaktu menghadiri majlis pelancaran drama Spa Qistina.

Dalam majlis tersebut, Ainul Aishah memakai gaun satin merah jambu paras lutut yang memang agak seksi sesuai dengan imej beliau. Gosip timbul apabila gaun tersebut menunjukkan dengan jelas sesuatu yang boleh menyebabkan orang ramai mengatakan Ainul Aishah tidak pakai bra. Apa kata Ainul Aishah kepada media tentang ini?

“Gila tak pakai bra masa keluar, Itu baju saya sendiri. Baju itu menampakkan bahu, jadi saya buka tali bra. Disebabkan itulah bra tu semakin jatuh ke bawah. Saya pula asyik tarik bra saya ke atas, tapi saya tak tahulah pula nampak macam saya tak pakai ‘bra’. Lagipun, I don’t have boobs!”

“Dalam gambar mungkin nampak macam tak pakai. Baju tu longgar. Tak sangka akan nampak macam tu pula,”
Isu Ainul Aishah seksi tak pakai bra hanyalah salah faham semata-mata. Mungkin Ainul Aishah boleh mencuba sesuatu yang dipanggil strapless bra untuk pakaian dedah bahu sebegitu ataupon backless bra untuk pakaian dedah belakang. Elak kontroversi tingkat prestasi.
disableSelection(document.body) //disable text selection on entire body of page