Home » » Sayang Sikucing,Didera Hingga Buta Kerana Berwajah Mirip Hitler

Sayang Sikucing,Didera Hingga Buta Kerana Berwajah Mirip Hitler

Written By kall on Tuesday 27 May 2014 | 07:33


Akak Dibalik Pintu

Sayang Sikucing,Didera Hingga Buta Kerana Berwajah Mirip Hitler

                               
Seekor kucing didera secara kejam bahkan matanya sebelah jadi buta. Ini berlaku di Lapangan Gloucestershire, United Kingdom. Haiwan itu disakiti sebab mempunyai misai mirip pemimpin Nazi Adolf Hitler.

innity_pub = "966b6dfb6b0819cc10644bea3115cf20"; innity_cat = "MALAY,NEWS"; innity_zone = "42072"; innity_width = "300"; innity_height = "250"; innity_country = "MY";
                              
Akhbar the Daily Mail melaporkan, kucing bernama Baz ini mempunyai bulu hitam di bawah hidung seperti misai Hitler. Pemiliknya Kirsty Sparrow kesal hal itu terjadi pada haiwan kesayangannya.

                             
Baz ditemui di tempat sampah dengan beberapa kecederaan parah oleh jiran Sparrow. Pemiliknya membawanya ke klinik haiwan untuk dirawat dan doktor haiwan terpaksa membuang satu mata Baz sebab lukanya sangat parah.

                              
Wajah Baz sebelum disiksa dan mengalami kebutaan sebelah. Ia sempat menghilang selama beberapa hari sebelum akhirnya ditemui di tempat sampah


Sparrow yakin kucingnya telah menjadi sasaran mereka anti-Nazi. "Kebencian telah membuat mereka menyakiti Baz," ujar Sparrow.

                             
Keadaan Baz saat ditemui pertama kali. Jika melihat dari lukanya, doktor haiwan menduga Baz mengalami penyiksaan dan bukan dilanggar kereta.


Baz telah hilang selama beberapa hari hingga Sparrow memuat naik fotonya di jejaring sosial Facebook dan menuliskan jika ada yang melihat kucing itu supaya menghubunginya.

polis Gloucestershire akan menyiasat kes ini. Pelakunya boleh dikenakan dengan hukum menganiaya haiwan.

                          
Baz masih harus mendatangi doktor haiwan untuk memeriksa jahitan di kepalanya. Saat ini luka lebam di perutnya sudah mulai membaik.

innity_pub = "966b6dfb6b0819cc10644bea3115cf20"; innity_cat = "MALAY,NEWS"; innity_zone = "43604"; innity_width = "468"; innity_height = "60"; innity_country = "MY";