Home » » Tunai Haji,Apa Kata Shah Rukh Khan

Tunai Haji,Apa Kata Shah Rukh Khan

Written By kall on Sunday 11 May 2014 | 16:33


Akak Dibalik Pintu

Tunai Haji,Apa Kata Shah Rukh Khan

                        

Saat semua orang tertanya-tanya, bilakah Shahrukh Khan akan melakukan ibadah haji, bintang CHENNAI EXPRESS itu akhirnya membuat kenyataan yang mungkin boleh membuatkan semua peminatnya ingin tahu.

innity_pub = "966b6dfb6b0819cc10644bea3115cf20"; innity_cat = "MALAY,NEWS"; innity_zone = "42072"; innity_width = "300"; innity_height = "250"; innity_country = "MY";
Saat di wawancara bersama Times Of India beberapa waktu lalu, Shahrukh Khan menyatakan bahawa keinginan itu sudah lama ada di dalam fikirannya. Tapi ia masih menunggu waktu yang tepat untuk melakukannya.

"Aku ingin berangkat ke sana (Mekah) bersama anakku, Aryan dan Suhana," ujar Shahrukh Khan.

                  
                   Shahrukh Khan ingin berangkat menunaikan haji dengan anaknya, Aryan dan Suhana.


Meski sudah mengutarakan keinginannya, ia tidak memberikan clue tentang waktu pelaksanaannya. Tetapi, mengingat saat ini Aryan dan Suhana masih sekolah, mungkin tidak akan dilakukan dalam waktu dekat.

Shahrukh Khan sendiri dikenali sebagai seorang muslim yang taat. Ayah tiga orang anak itu pun bangga dengan identitinya sebagai seorang muslim.

Kecintaannya kepada Islam juga yang menjadi salah satu alasannya membuat filem MY NAME IS KHAN.

Jawapan Shahrukh Khan mengenai kapan ia akan berangkat haji mungkin boleh mengubati rasa ingin tahu banyak orang. Meski demikian, pasti Shahrukh Khan mempunyai alasannya sendiri, mengapa ia belum berangkat sampai saat ini.

Semoga niat baiknya dimakbulkan Allah suatu hari nanti .. Insyaallah


innity_pub = "966b6dfb6b0819cc10644bea3115cf20"; innity_cat = "MALAY,NEWS"; innity_zone = "43604"; innity_width = "468"; innity_height = "60"; innity_country = "MY";


0 comments: