Home » » PELIK!! Wanita Cantik Ini Taksub Jadi Pari-Pari Ubah Telinga Jadi Runcing.. [GAMBAR]

PELIK!! Wanita Cantik Ini Taksub Jadi Pari-Pari Ubah Telinga Jadi Runcing.. [GAMBAR]

Written By kall on Friday 21 March 2014 | 16:21


Cerita Kedai Kopi

PELIK!! Wanita Cantik Ini Taksub Jadi Pari-Pari Ubah Telinga Jadi Runcing.. [GAMBAR]


Seorang wanita yang berasal dari Ontario, Kanada, begitu taksub dengan filem "Lord Of The Rings". Wanita yang bernama Melynda Moon ini mengubah bentuk telinganya agar kelihatan seperti watak "elf" atau fairy (pari-pari) yang ada dalam filem tersebut.

Moon rela menghabiskan wang sebanyak 250 poundsterling untuk mengubah bentuk telinganya menjadi runcing.

"Saya sangat dekat dengan alam. Mengubah telinga adalah pekara yang paling manis dan saya juga mempunyai pakaian fairy yang begitu elegan," ujar Moon.

"Ketika saya mengetahui boleh mempunyai telinga seperti fairy, saya terus ingin mengubahnya dan saya tidak pernah seyakin ini," tambah perempuan tersebut.

Moon tidak puas hanya mempunyai telinga seperti fairy. Dia berharap untuk mempunyai sayap yang boleh digunakannya untuk terbang. Saya hanya kekurangan sayap untuk terbang" Ujar Moon.






0 comments: