Home » » Apabila Mesin Gergaji Terpacak Di Perut

Apabila Mesin Gergaji Terpacak Di Perut

Written By kall on Sunday 23 March 2014 | 20:30


Cerita Kedai Kopi

Apabila Mesin Gergaji Terpacak Di Perut


Apabila Mesin Gergaji Terpacak Di Perut | Admin pun tak tahu sampai tersangut macam gini sekali yang pasti amatlah sakit. gila betul tak sanggup admin nak tengok lama-lama. Jom baca macam mana boleh tersangut pula ni

Apabila Mesin Gergaji Terpacak Di Perut

Gregory Steinmedc yang sedang mengergaji kayu di rumahnya di Campina Misi, Brazil, apabila alat itu tergelincir dan mneyebabkan mesin tersebut menghiris perutnya.


Isterinya, Frida, buat pertolongan cemas untuk menghentikan pendarahan sebelum membawa suaminya yang berusia 56 tahun itu ke hospital berhampiran tempat tinggalnya.

Beliau bernasib baik kerana mata mesin tersebut tidak mengenai abdomen penting dalam tubuh badan dia. Menariknya kesan dari terkena mesin itu tidak menumpahkan banyak darah, mereka mengatakan bahawa lelaki itu mempunyai perut yang penuh dengan lemak yang menjijikkan, yang nampaknya telah menyelamatkan nyawanya.
Nota : Admin nasihatkan kalau nak buat sesuatu kerja itu lebih lah berhati-hati. Sib baik perut lelaki ini banyak lemak .. kalau tak abis usus perut dia hancur rasa admin. Apa komen korang ?



0 comments: