Home » » Pasangan kantoi berzina selepas keguguran

Pasangan kantoi berzina selepas keguguran

Written By kall on Saturday 22 March 2014 | 10:42


Pilihan Anda

Pasangan kantoi berzina selepas keguguran

Chukai: Tindakan sepasang kekasih menyembunyikan kelahiran dengan menanam janin berusia lebih lima bulan yang baru dilahirkan terbongkar, selepas dikesan pegawai perubatan Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA), Kuantan, Pahang, kelmarin.

Perbuatan pasangan wanita berusia 25 tahun dan teman lelakinya berumur 24 tahun, terbongkar selepas mereka datang ke (HTAA) untuk mendapatkan rawatan dengan mendakwa mengalami keguguran.

Pegawai perubatan HTAA yang membuat pemeriksaan ke atas wanita terbabit yang berasal dari Chukai, Kemaman, kemudian mendapati gadis itu mengalami keguguran sejak dua hari lalu.

Pemeriksaan lanjut ke atas wanita terbabit yang ditemani teman lelakinya yang turut berasal dari Chukai, mendapati urinya masih belum keluar.

Sebaik uri dikeluarkan, gadis berkenaan ditahan di wad hospital itu untuk rawatan lanjut.

Hasil pemeriksaan doktor mendapati wanita itu mengandung 22 minggu dan pasangan terbabit mengaku masih bujang dan belum berkahwin.

Pihak hospital memaklumkan perkara itu kepada polis dan siasatan dijalankan ke atas pasangan terbabit.

Sumber berkata, hasil siasatan yang dilakukan ke atas pasangan terbabit mendapati suspek mengaku menanam janin itu sebelum dibawa anggota polis ke tempat kejadian janin itu ditanam kira-kira jam 10 pagi semalam.

Suspek membawa polis ke sebuah kawasan semak di Kampung Mak Chili di sini, semalam, dan menunjukkan lokasi dia menanam janin terbabit.
disableSelection(document.body) //disable text selection on entire body of page
nuffnang_bid = "b9cbffe4efda20c16d232564dfd49706"; document.write( "
" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();


0 comments: