Home » » Fazura Sekat Laman Instagram Hanez Suraya

Fazura Sekat Laman Instagram Hanez Suraya

Written By kall on Wednesday 19 March 2014 | 23:22


Info Menarik & Cerita Menarik

Fazura Sekat Laman Instagram Hanez Suraya



Punca sebenar Fazura sekat Instagram Hanez Suraya - Umum mengetahui, hubungan Fazura dan Hanez Suraya menjadi regang selepas kontroversi Hanez Suraya didakwa meniru gaya Fazura tersebar di internet.

Bagaimanapun, menerusi Berita Harian baru-baru ini, bekas kekasih Awi Rafael itu menafikan pernah mengakses akaun Instagram Nur Fazura untuk membolehkannya meniru fesyen dan gaya Fazura.

“Setahu dan sepanjang pengetahuan saya, memang tiada masalah antara kami. Tak tahulah kalau dia tak puas hati di belakang. Jika betul dia tak tuju perkara itu kepada sana, dia akan pertahan dan perbetulkan saya.”

“Selama ini pun kami saling mengikuti di Instagram, cuma baru baru ini saya buka profilnya tetapi akses saya saya sudah disekat. Saya kurang faham kenapa jadi begitu.”


Menurut Hanez, hubungannya dengan Fazura baik sahaja sebelum ini dan mereka pernah bertemu dan bergambar bersama beberapa bulan lalu ketika menghadiri satu majlis.

“Dia pun gemar memanggil saya sebagai adik. Tak pernah terdetik di hati saya untuk tiru gaya dan fesyennya tapi satu fakta yang tak boleh diubah ialah dia memang cantik dan saya suka tengok cara dia.”


3 comments:

Unknown said...

qzz0623
fitflops sale
asics shoes
canada goose jackets
fitflops sale clearance
polo ralph lauren
lebron james shoes
canada goose jackets
fossil watches
brequet wathes
air max 95

Unknown said...

www0727


canada goose jackets
nike shoes
malone souliers
pandora charms
soccer shoes
air jordan shoes
nike air max
canada goose outlet
g-star jeans
mulberry bags





jeje said...

jinyi827

chaussures nike air max enfant Les mesures nike air jordan 11 retro low georgetown gs viennent en US / AU, EUR, et les chaussure nike internationalist femme îles britanniques. Le talon visible Air-Sole chaussure nike enfant air max 97 donne le dernier mot en nike air jordan 1 mid femme matière de rembourrage. Le chapeau de air jordan femme eclipse Raylan est un castor 6X chaussure nike classic cortez modifié à la main avec air jordan 4 pas cher une bande de chapeau en cuir air jordan nike basketball gaufré et une boucle à trois pièces. adidas zx flux femme noir et rose gold