Home » » Usop Wilcha Mahu Jumpa Eina

Usop Wilcha Mahu Jumpa Eina

Written By kall on Monday 7 April 2014 | 20:30


Info Menarik & Cerita Menarik

Usop Wilcha Mahu Jumpa Eina



Pelakon Syed Mohamad Asri Syed Osman atau lebih dikenali sebagai Usop Wilcha akan bertemu dengan pelakon kontroversi Eina Azman bagi membincangkan isu terbaharu wanita itu yang dikatakan bercinta dengan tunang orang.

Syed Mohamad Asri atau nama komersialnya Shy8, berkata, dia akan meminta pelakon wanita tersebut menjelaskan situasi sebenar tentang dakwaan itu dan cuba mencari penyelesaian.

“Saya akan jumpa Eina untuk berbincang tentang isu permasalahan kontrak sebelum ini termasuk isu peribadi hubungan cinta tersebut.

“Saya akan menasihatkan dia apa yang perlu dan tidak patut dilakukan terutama sekali jika berlaku isu yang boleh menjejaskan nama baik dia seperti ini,” katanya ketika dihubungi mStar Online, di sini, Ahad.
Shy8 berkata demikian ketika diminta mengulas tentang laporan sebuah akhbar pada Ahad berhubung gambar mesra yang dimuat naik oleh Eina Azman di laman sosialnya.

Gambar mesra dan berpegangan tangan itu dikatakan seorang lelaki tunangan orang.

Shy8 telah dilantik oleh Eina Azman sebagai perunding bagi menyelesaikan isu berkaitan kontrak dan kontroversi yang dihadapi pelakon itu dibawah syarikat pengurusan miliknya.

Sementara itu, Eina yang cuba dihubungi oleh pihak mStar Online tidak menjawab panggilan.

Tambah Shy8, Eina seharusnya lebih barhati-hati dalam memuat naik sebarang gambar yang boleh mengaitkannya dengan sebarang kontroversi.

“Sebagai orang muda saya faham dia ingin berkongsi tentang kegembiraannya dengan memuat naik gambar-gambar peribadi, namun sebagai artis dia seharusnya berfikir panjang tentang kesan baik dan buruk.

“Selepas berlaku isu seperti ini, dia juga harus bijak mengawal situasi agar tidak menjejaskan nama baik dia, kalau betul bercinta mengaku sahaja,” katanya.

Sementara itu, Shy8 berkata, Eina belum secara rasmi menjadi artis di bawah syarikat pengurusannya.

Bagaimanapun, katanya, sebagai individu yang dilantik sebagai perunding peribadi dan pelakon lebih tua daripadanya, dia berhak memberi nasihat untuk kebaikan artis tersebut.

“Sebagai seorang yang lebih tua dan lebih berpengalaman saya akan beri nasihat kepada dia tentang perkara ini.

“Bukan dia sahaja, malah mana-mana artis sekalipun yang ingin minta nasihat dan pandangan tanpa bernaung di bawah syarikat saya pun saya sedia membantu,” katanya.

Dalam pada itu, Shy8 berkata, dia kini sedang menapis beberapa selebriti yang mahu bernaung dibawah syarikat pengurusannya.

Dia hanya menarima beberapa nama sahaja mengikut terma dan syarat yang dipersetujui secara bersama.

“Saya tidak ambil secara mudah, bagi selebriti yang ingin menggunakan khidmat pengurusan saya perlu mempersetujui syarat yang saya tetapkan.

“Salah satunya ialah perlu menceritakan segala hubungan cinta dan peribadi mereka kepada saya, mempunyai komitmen dengan kerjaya dan berdisplin serta boleh mendengar nasihat,” katanya.


0 comments: