Home » » Rossa Ada Hubungan Dengan Kerabat Malaysia?

Rossa Ada Hubungan Dengan Kerabat Malaysia?

Written By kall on Saturday 19 April 2014 | 22:24


Info Menarik & Cerita Menarik

Rossa Ada Hubungan Dengan Kerabat Malaysia?


Dato Rossa, diva terkenal Indonesia, khabarnya kini sedang bercinta dengan seorang kerabat dari Malaysia. Betul ke?
Terbaru, Rossa menepis dakwaan tersebut sekerasnya dan sebaliknya mengakui beliau kini sedang menjalin cinta dengan seorang ahli perniagaan Indonesia yang berusia lingkungan 40-an.
“Memang kami dalam proses mengenali hati budi tetapi belum ada perancangan untuk berkahwin dalam tempoh terdekat ini. Maklumlah, saya pernah berkahwin sebelum ini dan pasti saya perlu benar-benar bersedia sebelum berumah tangga semula”
“Buat masa ini, fokus saya pada karier seni dan membesarkan anak tunggal, Rizky dengan sebaik mungkin. Apapun, jika ada jodoh, saya juga mengharapkan hubungan kami akan berakhir dengan perkahwinan,” katanya.
Tambahnya lagi tentang gosip kerabat Malaysia itu, “Saya terkejut bila dapat tahu saya digosipkan dengan kerabat berkenaan. Hakikatnya hubungan kami sudah lama rapat sebelum saya berkahwin lagi dan hanya sebagai kenalan baik saja, tidak lebih daripada itu.”
Rossa Kini Bercinta Dengan Kerabat Malaysia?
Rossa Kini Bercinta Dengan Kerabat Malaysia?
“Pada masa sama saya sering menerima undangan persembahan dari pihak istana. Saya juga pernah membuat persembahan undangan daripada isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor sebelum ini,” jelasnya.
Kenalan baik ya? Kadang-kadang kenalan baik maksudnya ‘teman tapi mesra’. Mana tahu kan? Tidak apalah. Harapnya beliau benar-benar jujur.
Rossa Kini Bercinta Dengan Kerabat Malaysia?


0 comments: