Home » » Budak Berusia 16Tahun Yang Awesome

Budak Berusia 16Tahun Yang Awesome

Written By kall on Tuesday 22 April 2014 | 12:24


Info Menarik & Cerita Menarik

Budak Berusia 16Tahun Yang Awesome


Remaja Terselamat Dari Kesejukan Melampau Dan kekurangan Oksigen Selama 5 Jam! - Bagaimana dia melakukannya? itulah yang bermain difikiran penulis saat ini.

Penulis boleh simpulkan bahawa lelaki ini telah melakukan satu kebodohan yang paling berani. Apa sebenarnya yang mendorong budak berusia 16 tahun melakukan aksi bahaya ini? teruskan membaca...

Menurut laporan, remaja terbabit dipercayai lari dari rumah, mampu menahan kesejukan melampau dan kekurangan oksigen selama lima jam setengah pada ketinggian 38,000 kaki merentasi Lautan Pasifik.

"Dia dipantau keluar dari pesawat di Maui, FBI menemu bual suspek sebelum menyerahkannya ke rumah perlindungan," kata Simon.

Namun, 'sekiranya California memutuskan untuk mengenakan tuduhan jenayah terhadapnya, ia bergantung kepada mereka," katanya.

Rakaman video keselamatan dari Lapangan Terbang Antarabangsa Mineta di San Jose menunjukkan remaja terbabit memanjat pagar sebelum menyelinap masuk ke bahagian tayar pesawat tanpa dapat dikesan.

Beritaexpress: budak ini bernasib baik kerana terselamat dari keadaan cuaca dan kesejukan semasa berada dibahagian tayar kapal tersebut.


0 comments: