Home » » Duit Di Internet (Boleh Buat Duit Ker?)

Duit Di Internet (Boleh Buat Duit Ker?)

Written By kall on Wednesday 16 April 2008 | 12:26

Assala mualaikum Sumer......

Itu ari aku jumpa kawan lama yang dah lama tak jumpa kat kedai kopi agak-agak dah 2 thn lama nya. Kawan aku nih balik cuti nak tunggu bini bersalin(pergg member dah masuk nombor 2 dah aku.....? ahh saiko saiko) takper rezeki memasing bual punya bual tercerita plak aku yang aku ader buat adsense . pabende kejadah adsense nih ? aku citalah dari a-y(belum z lagi nanti diaer pening).

jadi bila dipikir-pikirkan masih ramai lagi tak tau yang kita sebenarnya boleh buat banyak duit dgn inter net niihh.tapi kalo dah banyak sangat duit buat aper susah2 nak cari duit lebih yerr tak?

Jadi pasnih memang kengkawan aku akan tanya aku camner nak buat tuh nak buat niih nak buat tuh .. jadi solution nyer mulai ari nih aku akan revealkan beberaper income yang aku buat di internet niih. Ok

Kebanyakan kawan2 aku nih sumer keje gomen(kerajaan) memang masyuk gakk. Cuma ader jugak yang mengeluh tak tau nak buat income lebih sikit kat umah padahal tiap2 bulan bayar bil streamyx . ok kita cita lebih skit pasni okkk

0 comments: