Home » » Kerani diliwat majikan ketika datang haid di Ipoh

Kerani diliwat majikan ketika datang haid di Ipoh

Written By kall on Wednesday 2 April 2014 | 13:46


Pilihan Anda

Kerani diliwat majikan ketika datang haid di Ipoh

Ipoh: Seorang kerani wanita sebuah syarikat swasta mengalami detik hitam dalam hidupnya apabila menjadi mangsa liwat majikannya sendiri ketika menginap di sebuah hotel di sini, atas urusan kerja.

Difahamkan, mangsa berusia awal 30-an itu tekad membuat laporan polis selepas tidak tahan lagi menerima ugutan akan diapa-apakan suspek sekiranya mangsa membuat laporan kejadian yang berlaku sebulan lalu itu.

Menurut sumber, dalam kejadian kira-kira jam 11 malam itu, suspek yang tinggal di bilik berasingan datang ke bilik mangsa untuk memintanya membantu melakukan urusan kerja sebelum suspek terus memeluk mangsa dan mengajaknya melakukan hubungan seks.

Katanya, mangsa menolak permintaan majikannya itu dengan menyatakan dia 'datang haid' namun tidak diendahkan suspek yang terus bertindak memeluk dan mencium mangsa walaupun mangsa cuba meronta serta merayu untuk dilepaskan.

"Suspek memberitahu mangsa yang dia sudah lama tidak melakukan hubungan seks dan ingin melakukannya dengan mangsa walaupun mangsa datang haid.

"Suspek yang menyedari mangsa betul-betul datang haid terus bertindak meliwat mangsa kononnya tidak dapat mengawal nafsunya," katanya.

Hmetro
disableSelection(document.body) //disable text selection on entire body of page


0 comments: