Home » » Suami kerap ke karaoke punca penceraian Abby Abadi?

Suami kerap ke karaoke punca penceraian Abby Abadi?

Written By kall on Tuesday 3 June 2014 | 10:39


Pilihan Anda

Suami kerap ke karaoke punca penceraian Abby Abadi?

Tarikh keramat 11 Jun bakal tiba tidak lama lagi. Tarikh tersebut bakal menentukan nasib Abby Abadi dan Noor Farhan Che Bakar apabila Hakim Syarie memerintahkan Abby memfailkan satu lagi permohonan bagi mengesahkan terlebih dahulu status lafaz yang dibuat Farhan.

Semua gara-gara Farhan didakwa oleh Abby pernah mengeluarkan kata-kata 'cerai' kepada rakannya pada Januari lalu.

Perkembangan terkini, anak lelaki sulung Abby, Mohamad Danish Hakim telah merayu bapa tirinya, Farhan atau 'Abi' agar kembali kepangkuannya.

Video pendek tersebut yang telah di padam di laman sosial Abby memaparkan Danish meminta bapa tirinya supaya tidak mengikut rakan-rakannya berpelesaran seperti berkaraoke dan mengunjungi cyber cafe pada setiap malam.
"Abang rindu Abi, Abi jangan ikut geng-geng Abi yang pergi karaoke, cyber cafe malam-malam tu. Itu semua duniawi. Ala, Abi kahwinlah dengan Mama balik. Apalah dosa Mama tu Abi," demikian lebih kurang kata-kata yang diucap oleh Danish menerusi video tersebut.

Dalam hal ini, ia (video) kemungkinan merupakan isi hati seorang anak yang rindukan bapanya... atau mungkinkah ia juga terselit nasihat yang mengandungi pepatah 'ada udang di sebalik batu'?. Allahu A'alam!
disableSelection(document.body) //disable text selection on entire body of page
new innity_adZone("c5b270a763686e776039618cc709f3a6", "45838", {"origin": "MY", "width": "300", "height": "250"});


0 comments: