Home » » Pelakon komedi kritikal dalam kemalangan ngeri

Pelakon komedi kritikal dalam kemalangan ngeri

Written By kall on Sunday 8 June 2014 | 16:27


Pilihan Anda

Pelakon komedi kritikal dalam kemalangan ngeri

Pelakon komedi terkenal Tracy Morgan kini berada dalam keadaan kritikal selepas sebuah traktor-treler merempuh bas limousin yang dinaikinya, awal pagi semalam.

Ketika kejadian pelakon Saturday Night Live dan 30 Rock itu serta tujuh penumpang termasuk rakan dan pemandu limousin dalam perjalanan pulang selepas menjayakan sebuah persembahan komedi di Delaware.

Kemalangan membuatkan rakan rapat Morgan yang juga mentornya dikenali sebagai James NcNair, 62, meninggal dunia di tempat kejadian.

Keadaan Morgan dan seorang lagi dikenali sebagai Jeffrey Millea, 36, serta pelawak, Ardie Fuqua Jr yang kini dirawat di Hospital Robert Wood Johnson dilaporkan kritikal.

Punca kemalangan dikatakan bermula apabila pemandu traktor-treler dari Georgia yang memandu terlalu laju gagal memperlahankan kenderaan lalu menghentam belakang bas limousin dinaiki Morgan.
Impak kuat pelanggaran membuatkan limousin melanggar pula traktor-treler di hadapannya, sebuah SUV dan dua kereta lain. - MYNEWSHUB.MY
disableSelection(document.body) //disable text selection on entire body of page
new innity_adZone("c5b270a763686e776039618cc709f3a6", "45838", {"origin": "MY", "width": "300", "height": "250"}); adv_username = "amjadanas"; adv_gid = "amjadanas_default"; adtype = "336x280";


0 comments: