Home » » Penyelenggara air-con ambil kesempatan ramas payudara orang gaji

Penyelenggara air-con ambil kesempatan ramas payudara orang gaji

Written By kall on Sunday 8 June 2014 | 23:30


Pilihan Anda

Penyelenggara air-con ambil kesempatan ramas payudara orang gaji

Gambar hiasan
Seorang pelayar web Stomp, L, mendakwa penyelenggara pendingin hawa rumahnya telah mencabul, meraba dan menunjukkan kemaluan kepada orang gajinya ketika mereka sekeluarga berada di rumah.

Menurut L lagi, lelaki tersebut telah ditahan selepas insiden tersebut.

L bercerita mengenai kisah tersebut:

"Seorang penyelenggara pendingin hawa telah datang ke rumah saya di Bukit Timah untuk tugasan rutinnya.

"Setelah selesai separuh tugasnya, lelaki berkenaan mendekati orang gaji saya di dapur dan bertanyakan di mana orang gaji sebelum ini kerana beliau baru sahaja bertugas di sini.

"Orang gaji saya menjawab dengan perlahan dan tiba-tiba lelaki tersebut meramas punggung. Orang gaji yang lemah lebut itu terkejut dan menolak perbuatan lelaki berkenaan.

"Memikirkan perkara tersebut tidak mungkin berlaku lagi, orang gaji saya meneruskan kerjanya di dapur.

"Ketika mencuci peralatan pendingin hawa di bilik air, lelaki berkenaan kembali ke dapur.

"Tanpa berkata apa-apa, beliau terus meramas payudara orang gaji saya. Wanita itu berasa malu dan memberitahu secara terus kepada lelaki berkenaan dia tidak suka dilakukan sedemikian.

"Lelaki berkenaan kemudiannya meninggalkan dapur dan kembali semula dengan gayung dari bilik air. Selepas meletakkan gayung, lelaki tersebut terus memeluk dan meramas payudara orang gaji saya. Wanita itu terus bergelut untuk melepaskan diri.

"Setelah selesai tugasnya, lelaki tersebut meminta orang gaji saya ke laman rumah. Orang gaji saya menolak, tetapi beliau terus memaksa. Bimbang diapa-apakan lagi, orang gaji saya melangkah dengan penuh kerisauan.

"Secara tiba-tiba, lelaki tersebut membuka zip seluar dan menayangkan kemaluannya kepada orang gaji saya.

"Wanita malang itu ketakutan dan terus melarikan diri ke dapur menyiapkan makanan untuk anak-anak saya.

"Lelaki berkenaan berada di dalam tandas agak lama sebelum bergegas pulang.

"Selepas itu, orang gaji saya terus melaporkan perkara tersebut kepada saya. Saya begitu terkejut kerana kami sekeluarga berada di ruang tamu ketika kejadian.

"Laporan telah dibuat selepas itu di balai polis Bukit Timah.

"Saya seolah-olah tidak percaya dengan apa yang terjadi, kerana ianya berlaku pada waktu siang!"

Stomp.sg

disableSelection(document.body) //disable text selection on entire body of page
new innity_adZone("c5b270a763686e776039618cc709f3a6", "45838", {"origin": "MY", "width": "300", "height": "250"}); adv_username = "amjadanas"; adv_gid = "amjadanas_default"; adtype = "336x280";


0 comments: