Home » » Jangan BERANGAN Mendapat $10,000 Sebulan

Jangan BERANGAN Mendapat $10,000 Sebulan

Written By kall on Wednesday 30 July 2008 | 07:52

Itu kata kawan saya, Ariff tentang ramai orang baru di internet hari ini, Saya juga setuju dengan pendapat beliau itu, saya sendiri kerap 'terberangan' mendapat puluhan ribu dari internet setiap bulan, bukan apa saja nak 'THINKS BIG' ;). Tapi betul la kata orang bukan senang nak senang, kalau masih tak dapat nak cari $1,000 macam mana nak dapat $10,000 sebulan.

kawan internet saya ni baru saja menghasilkan produk yang diberikan nama 'Teknik $1000 Sebulan', produk ini bertujuan untuk membantu orang-orang baru yang masih belum mampu hasilkan sebarang pendapatan dari internet. Ia merupakan pakej lengkap dengan manual, video tutorial camtasia, day-to-day plan, customized template dan beberapa bonus menarik.


*************************************************
kalau anda nak cepat, terus ke website berikut untuk maklumat lengkap:
klik sini
*************************************************

Produk ni menggunakan Adsense dan Clickbank sebagai sumber income. Mantap! saya memang minat dengan Adsense dan Clickbank ni.

Apa yang menarik ialah ia didatangkan dengan langkah harian untuk di buat setiap hari, dari buat blog sampai cari trafik, ada panduan yang terperinci..ini memang bagus untuk orang baru yang kerap hilang 'punca' dan akhirnya tidak berjaya sebab tiada plan yang betul dari awal.

Sesuatu yang saya suka tentang produk ini ialah template blogger yang sudah diubahsuai dengan adsense di atas, dalam dan bawah post serta ruangan banner untuk program affiliate. Ini betul-betul dapat jimatkan masa dari nak ubahsuai sendiri template blogger tu, saya sendiri pun tak reti nak ubah template blogger ni.

lihat template menarik tu di sini...
klik sini

Dengan teknik ni juga anda tak perlu keluar modal sebab semua tool dan servis yang digunakan adalah percuma. Ini yang penting sebab kebanyakan budak baru tak cukup duit
nak invest.

Secara kesimpulan, produk ni baik untuk orang baru dan orang orang lama yang masih lagi tak boleh nak buat duit dari internet.

Bagi anda yang berminat, sila ke laman web berikut untuk mendapatkan maklumat lanjut di bawah

klik sini