Home » » Ebook Free

Ebook Free

Written By kall on Wednesday 3 October 2007 | 22:26

Salam sejahtera kepada anda semua, semoga anda semua dalam keadaan yang aktif dan produktif! Saya ada sesuatu yang menarik untuk dikongsi bersama anda kali ini, oleh itu silalah ambil perhatian dan baca tulisan saya ini.

Saya terima sebuah email dari seorang rakan yang memberitahu tentang pelancaran sebuah ebook yang baru dan tentunya ianya bagus. Saya katakan ianya bagus kerana saya telahpun download dan habis membacanya dalam tempoh 30 minit sahaja.

Ebook bertajuk 'The IM-Myth Report' yang ditulis oleh Russel Brunson ini adalah berkisar tentang bagaimana kita boleh memperkukuhkan perniagaan internet kita dengan kaedah pemasaran off-line!

Ya, walaupun namanya perniagaan internet, namun sebenarnya kita boleh memperluaskan lagi pasaran dengan kaedah pemasaran bukan internet. Yang unik berkenaan ebook ini ialah Russel turut mendedahk an cara yang unik dan berkesan bagaimana beliau berjaya melakukannya. Saya hanya tersenyum dan menggeleng kepala sambil berkata dalam hati, "kenapa la aku tak terfikir macam tu?..." Rasanya saya akan gunakan strategi ini dalam projek-terbaru saya yang akan dilancarkan pada 2008 nanti!

Jadi ringkasnya ebook amat bagus dan saya amat rekomen anda download dan membacanya sekarang juga untuk mendapaatkan ilham, motivasi ddan juga inspirasi! Dan lagi... ianya percuma!

Untuk dapatkan ebook percuma ini, KLIK DI SINI!

Saya belum habis lagi... Berita baiknya, anda juga berpeluang menjana pendapatan dengan hanya memperomosikan ebook ini kepada rakan-rakan anda. Russel akan memberikan ganjaran USD1 (RM3.50) bagi setiap rujukan atau referal yang anda berjaya hasilkan... dengan syarat anda ada akaun Paypal!

Jadi jangan lengah lagi. Download ebook ini segera dan buat duit daripadanya. KLIK DI SINI!