Home » » Sumpahan Liwat Dari Saiful Bukhari

Sumpahan Liwat Dari Saiful Bukhari

Written By kall on Saturday 16 August 2008 | 06:15



"Wallahi Wabillahi Watallahi ….Saya, Mohd Saiful Bukhari Azlan bersumpah bahawa saya telah diliwat oleh Dato Seri Anwar Ibrahim pada 26-6-08 iaitu pada tarikh tersebut Dato Seri Anwar IBrahim telah memasukkan zakarnya ke dalam lubang dubur saya. Jika saya berdusta atas pengakuan ini maka saya berdusta terhadap Allah dan saya sanggup menerima azab, laknat dan kutukan daripada Allah hingga ke kiamat"

Teringat pada beberaper tahun dahulu di pasir gudang seseorang hamba Allah nie telah difitnah dan bersumpah lah dia di mimbar masjid dan nak tahu aper yang terjadi selepas itu.............

Selepas beberape bulan Org yang memfitnahnye seperti hilang akal dan kehidupan pefitnah itu begitu susah hidupnya dan terus meninggalkan kawasan itu dgn keadaan memalukan.Dan sampai sekarang tak penah dengar lagi pasal org yang memitnah itu.

Dalam kes anwar ini kita tunggu dan lihatlah apekah hikmat sebenar kejadian ini. Jangan melihat hanya satu pihak tapi berfikirlah dengan fikiran yang waras. Yang nampak benar tak semestinya benar dan yang salah itu mungkin juga benar atau salah .

Jangan permainkan Agama untuk Kepentingan Sendiri. Agama untuk diamalkan bukan di permainankan.Apakah anwar akan bersumpah juga? Kalau benarlah Anwar itu benar Bersumpahlah dgn Nama Allah. Siapa yang akan termakan
Tunggu Jawapan nyerr