Home » » Kejutan buat Seniwati Sarimah

Kejutan buat Seniwati Sarimah

Written By kall on Wednesday 18 May 2011 | 00:01

TANPA mengetahui agenda sebenar Presiden Persatuan Karyawan Malaysia (Karyawan) Datuk Freddie Fernandez yang mengundangnya ke satu mesyuarat tergempar, Seniwati Datuk Sarimah Ahmad terus bersiap menunggu kenderaan yang akan menjemputnya seperti mana yang dijanjikan oleh Freddie.

Apabila kenderaan tersebut tiba, tanpa berlengah, seniwati kesayangan ramai ini terus menaikinya untuk menuju ke destinasi yang telah diberitahu oleh Freddi iaitu di Restoran Warisan yang terletak berhampiran Dataran Merdeka.

Setibanya di restoran itu, aktres filem Madu Tiga dan Ibu Mertuaku itu agak terkejut apabila melihat kelibat ahli keluarga termasuk anaknya, Yusarima Puteri Yusof.

Tambahan pula, apabila ketibaannya disambut penuh meriah oleh Freddie dan bekas Pengerusi Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (Finas) Datuk Mohammed Mohd. Daud serta beberapa rakan artis yang lain.

Barulah seniwati itu sedar, rupa-rupanya Freddie telah mempermainkannya. Mesyuarat tergempar yang dinyatakan Freddie itu sebenarnya adalah sambutan ulang tahun kelahirannya ke-69 yang jatuh pada tanggal 28 April lalu.

0 comments: