Home » » Turun Naik Jualan

Turun Naik Jualan

Written By kall on Tuesday 21 November 2006 | 10:06

Semalam adalah tiga biji burger aku yang tak laku.. kdg kdg emosi aku terganggu(masa mula2 dulu niaga)
tapi skg aku dah ddapat terima keadaan nih yeh laa jual brg memang cam nih laa ader pasang surutnyer... Cuma kita kene buat strategi sikit kalo ari sabtu aku kene laa kurangkan skit kalo ari selepas isnin kasi lebih skit kalo aku antar banyak tuh jek abis laaaaa.
memang keadaan tak menentu bergantung pada rezeki kita.. cam ari nih mamak yang aku selalu bagi tuh boleh tak dtg plak nasib baik aku cuma buat seploh jek....jadi terpakser lah aku jaja jap kat memeber nih ...
baru abis tiga... tak per jap lagi aku pusing lagi

2 comments:

yanmaneee said...

converse outlet
supreme shirt
adidas yeezy
birkin bag
off white clothing
yeezy boost 350
yeezy shoes
curry 7 sour patch
hermes
golden goose

nasad said...

find more info l5a69s4t46 replica louis vuitton replica bags pakistan a6u79a9t55 replica bags chicago hermes fake p6r89g1v34 replica bags joy replica bags sydney gucci replica x9s82c2g55 replica bags india