Home » » Ah dia tanyer lagik....

Ah dia tanyer lagik....

Written By kall on Wednesday 29 November 2006 | 12:39

semalam mase tengah makan malam akak aku cakap jiran sebelah tanyer aku lagik
pasal adik ipar dier akak aku citelah yang diaorang memang nak sangat aku jadik adik ipar diaorang .... isk2 isk akak aku jawab "isk adik saya mamner boleh kawin duit makan pon susah lagi lah bagi makan anak orang kebulur laaah" brother sebelah jawab"alaaa duit boleh carik kak yang penting nak tak nak jek" akak aku citer jugak maser dier berbual tuh adik ipar abg tuh ader kat situh .. tetunduk2 malu" org kater kalo diam tuh setuju laaah tuh "kater brother tuh..... aaaduh camner nih ekkk

aku memang terus terang nagn akak aku yang aku belom nak kawin lagik giler aper, kalo boleh aku nak abih kan segala utg oiutang baru boleh kawin kalo takkkk tak tau laaa
biler boleh kawin... member2 dah siap masuk anak kedua daah malu gak kadang2 tuh

abis jek makan malam tuh aku cuci pinggan tengah2 cuci ...tiba2 zah! zah! zaaah! orang sebelah panggil daaa. bukak pintu depan bolehh! ngupernyer jiran aku tuh antor sop ayam looo. ahh takut aku nak makan kang kene manndremmm kang ...

ok chow

0 comments: