Home » » Menunggu di balik sinar...

Menunggu di balik sinar...

Written By kall on Tuesday 28 November 2006 | 12:29

Masih lagi mencari sewa bilik atau umah sewa
target untyuk dapat beli umah sendri nampaknyer lambat lagik.......
dan mulai esok terpakser la kau menyetopkan pengeluaran burger aku untuk satu tempoh lamer(sampai dapat umah sewa atau umah beli).
Process beli umah amik maser dalalm 4 5 bulan so takdelah incomeec masyuk aku tuh...
target nak buat nasi lemak pon mungkin di tangguhkan ke tahun hadapan ats sebab2 tuh.
nampaknyer melopong jer la aku..
smlm aku gi umah makcik aku deorang ajak aku tinggal ngan dier tapi aku musti cari kat lain dulu, yer laaa anak dier dah beso, sepupun aku pon ader duduk saner buat menyempitkan keadaan jek ye tak? aku plak bukan budak kecik lagik...
isk lagik 2 ari lagik nih nak kene pindah nih..
maner nak duduk !!!

0 comments: