Home » » Hari ini no product

Hari ini no product

Written By kall on Wednesday, 22 November 2006 | 13:01

Hari aku stop jap buger aku besok baru kuarkan burger balik
tadi aku baru usha-kat warung berdekatan ckp nak letak nasi lemak...
ader yang dah letak lah... cuma ader satu tempat yang masih kosong laie
aku memang tak reti laah masak nasik lemak nak jual nih tapi ingat nak cuba buat untuk rase sendri..kalo sedap aku antor laaa kalo tak kene belajo kasi sedap

mungkin 2 minggu jugak amik maser..ye laah pertama aku nak pindah umah sewa lagi musti sibuk sikit satu lagi aku banyak barang takder nih.. blender,rice cooker, isk macam2 laah
tak per pelan pelan nanti ok laah
cuma nak tau jugak kos buat nasik lemak nih ader untung kaaa.
insyAllah kalo rezki aku ader kat sini jadik lah dier

0 comments: