Home » » Keyword Melayu Boleh berharga RM500 Tunai

Keyword Melayu Boleh berharga RM500 Tunai

Written By kall on Monday 8 June 2009 | 22:55

he he Keyword Melayu Boleh sekarang adalah berharga RM500. Kalo nak tahu di Forum Jom bincang saudara Inspiration telah mengadakan pertandingan seo untuk Keyword Melayu Boleh aku memng suka pertandingan cam ni selain dapat hadiah(kalo menang) dapat gak belajar sesuatu yang baru tentang SEO nih .

Untuk pengetahuan semua keyword Melayu Boleh memang telah lama tercemar dengan laman web yang tak senonoh jadi competition ini bukan hanya sekadar pertandingan tapi salah satu kerja amal jugak untuk membersihkan Keyword Melayu Boleh dari disalahgunaka pihak2 yang tak bertanggungjawab.

Bayangkanlah kalo mat saleh type keyword Melayu Boleh ini dan yang terpacul kuar adalah web lucah/porno/sexsy/bogel dan sebagainya kan hanya akan membayangkan yang bangsa melayu ini hanya tahu perkara yang lucah ajer... saper punya kerja lah tu!!Bahlol betul!
Aku ade masuk juga dan site http://melayubolehla.blogspot.com adalah satu blog yang dipertanding kan dan kalo kawan2 nak tolong aku menang letak link blog ini di website anda. :)

Harapan nak menang keyword Melayu Boleh sebenarnya agak tipis sebab SEO sesuatu yang sentiasa berubah2 mengikut sesuatu site itu .Jumlah backlink memainkan peranan penting dalam seo ini. Backlink juga ader yang berkualiti dan tidak . Do follow dan pr blog adalah sesuatu yang berharga untuk mendapat kesan dalam membuat backlink. Blog-blog pendamping pula salah satu teknik yang telah lama diamalkan oleh pakar seo .

Tidak ader istilah magic seo dalam perebutan 1st rank ini .Usaha dan Doa jugak adalah peranan utama untuk apa2 website duduk kat atas. Melayu Boleh!

0 comments: