Home » » Laporan polis isu Foto/gambar bogel Elizabeth Wong

Laporan polis isu Foto/gambar bogel Elizabeth Wong

Written By kall on Monday, 16 February 2009 | 12:54


Seorang exco kerajaan Selangor telah membuat aduan polis tengah malam tadi berhubung penyebaran foto atau gambar bogelnya kepada umum.

Elizabeth Wong, yang juga wakil rakyat Bukit Lanjan, membuat laporan di balai polis Damansara, Petaling Jaya kira-kira jam 11 malam.

Difahamkan foto-foto yang dirakam tanpa kebenarannya itu - kemungkinan oleh seorang bekas teman lelakinya - sewaktu beliau sedang tidur.

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) wanita itu, dalam usia lewat 30-an dan masih bujang, dijangka mengeluarkan kenyataannya hari ini.

Nak tengok gambar bogel elizabeth Wong? he he aku tak der simpan.....

39 comments:

Anonymous said...

musti baik punya body... wa tgk pon karannnnn.... hehehe wa tak kisah wa tak kisah...

aku said...

boleh tahan jugak amoi niih

gadis minangkabau said...

Aku harap biar dia cepat letak jawatan

bukit teLANJANg said...

Untuk membuktikan elizabeth wong tidak bersalah..PKR akan tukar nama Kawasan DUN Bukit Lanjan dia ke Bukit teLANJANg..hahaha

Untuk Anwar Ibrahim Permatang Pauh akan ditukar ke Permatang
Sodomi...hehehe

ebay said...

Selagi tak jumpa gambar tuh tak boleh nak tuduh2 sebarang bro

Anonymous said...

wei ebay.. dia pun dah ngaku la mangkok. tuduh2 apa lak

ebay said...

yer lah tuhhh

pentutuh mak engkau said...

babi sial betul blog nih.. misleadkan carian google.. inilah dia blog pelacur.. nak dapatkan hits cara mudah..

kepada pemilik blog.. anda memang sial.. mesti anda ni ahli parti UMNO babi haram jadah tu kan?

Anonymous said...

jutawan cibai buat tkejut je.ingatkan ada gamar

Anonymous said...

MEMANG DASAR KAFIR BARUA PKR PELACUR PUN BOLEH JADI CALON PILIHANRAYA.(MENYESAL UNDI)

gilerbogel said...

Ha Ha Ha gambar bogel tuuuhhh

Anonymous said...

x kan xde sorg pun yg ade gmbor amoi PKR BODOH ni??
gua nk antor kt ANWAR IBRAHIM..
biar dia tgk sndri mcm mne prngai anak buah dia..
F*CK PKR!!!!!

KAMAL AZHARI ZUHRA said...

Astaghfirullah...
Sebagai muslim x leh kite aibkan sesorg meskipun dia bkn Islam. Perbezaan politik x leh mghalalkan plbagai cara yg brcanggah dgn nilai ajaran Islam.

Anonymous said...

AKU MAKIN MELUAT,BENCI DLL DGN UMNO

KAMAL AZHARI ZUHRA said...

Astaghfirullah.
Sbg muslim x baik kite aibkan org lain. Meskipun kita berbeza fahaman politik, tp kerja2 aibkan maruah org lain ia brtentangan dgn nilai n ajaran Islam. Ini sikit teguran kat rakan2 Umno, PKR mahupun Pas.

mediakini said...

siapa ada gambar tu jagan luga bagi aku. Elizabeth Wong nih seksi juga ya

DAPig said...

aku tengah tunggu gambar anwar liwat jubur elizabeth..treesome dengan wan azizah..ngeh..ngeh..ngeh..

Anonymous said...

"power bontot you"..kata aNWAR IBRAHIM

nik said...

pkr parti skandal rakyat............

Anonymous said...

Nasib la ko YB (Yang Berbogel). Ramai gak yang tidur bogel tapi takde la sampai bergambar. Sah2 lepas puas main, boyfriend ko amik gambar kenang-kenangan .. Nak jadi YB kena tau jaga diri, kehormatan .. nie dah macam pompuan sosial jer ..

ahmad said said...

hallo bro..apa kecoh2..wa ada v klip khir toyol sdg lncap..sapa nak..kanina cibailu

Anonymous said...

DULU DAN KINI


DULU....YANG BERBAHAGIA ELIZABETH WONG, ADUN BUKIT LANJAN

KINI...YANG BERBOGEL ELIZABETH WONG ADUL BUKIT TELANJANG

WAKAKAKAKAKAKAKAKAKA.....

BALUUNN SAJAAA... said...

Hoiii..petutuh mak hang..mcm ni ka org PKR pekara dah nyata pun nak backup lg ka? kan ka dia dah mengaku..hang plak sangup keluar kata2 kesat demi seekor pemimpin kapir yg ada sosial life yg tak kenal halal haram..awat hang ingat Elitogel tu tak dak napsu apa ka..kalau dia tunging dkt hang pun balas gak aku ingat tu pun kalu hang ni jantan lahh..

freedomwarrior101@yahoo.com said...

Elizabeth,

Anda tidak buat apa apa kesalahan.

Orang yang dalam otak mereka menggandungi najis, maka mata mereka akan nampak najis dan akan selalu memikirkan najis.

Saya selalu tidur tanpa berpakaian dalam rumah saya sendiri. Kalau sesiapa ambil gambar saya semasa saya tidur, kawan guna otak sikit untuk berfikir, siapa salah ???

Oh ! Sorry brother, mungkin you tak ada otak untuk berfikir.

Don't worry Elizabeth. Kita penduduk Bukit Lanjan akan sentiasa berada di sisi anda.

We support you all the way.

Anonymous said...

buat apa lahh dok gaduh2 sgt wahai pkr wooiii..dia tu hanya lah kafir yg tak dak laki dan anak...aku sekolah rendah dan spm taun 89' belajar sampai U..bukan nya dia bg biasiswa pun zaman tu betina bogel ni pun belum ada lg..buat apa nak bela dia sgt.. hangpa generasi baru patut nya besyukur dan memperkasa kan lg diri dgn ilmu yg menafaat..

Anonymous said...

bagi gambar kat anwar...suruh dia lancap....bangang sangat pilih wakil rakyat...

Tok Gajah said...

Ade-ade aje...inilah dunia politikus

rozez said...

Jangan dok syok sangat kutuk Elizabeth tu. Macamana jika gambar bini kau orang dicuri dan keluar, gambar adik kau orang ke....yang nyata dia diniayai.....berpakatlah semua wanita mengutuk lelaki durjana itu.

fz rider said...

dia dah ngaku tu gambar dia..tak bermakna dia kena letak jawatan sebab tido bogel..kalu korang mandi bogel da orang amik gambar and sebar kat internet, pe cerita?? nak letak jawatan gak ke?? fikir biar pangjang beb..
aku tak sokong mana2..diapun orang kafir, pe kes aku nak sokong. tapi biar la adil membuat penilaian. lain la soi lek yang buta2 mendoggy depan kamera.

giler said...

gambar bogel aku dah tengok dahh
tunjuk %$&^&*&* siut!

Neo said...

btul mmg ramai org mandi bogel dlm bilik air, tdo pakai yang simple2 n singkat2 je..

tp org mcm mane yg nk ambik gmbr2 cmtu? mmg la aktiviti harian, tp nape sibuk nk ambk gmbr??

ni persoalan moral..die pun da ngaku. yg peliknye ade org backup plak kelakuan moral yg sebegini.

lg pelik ade suara penyokong elizabeth ni tuduhn pihak kerajaan terlibat..ape kes??

Cemuih PAS Hipokrit said...

Semua pihak main tuduh melulu je kat kerajaan, ini semua silap sendiri la.. takde kaitan dengan pihak berwajib. Bila sudah 'nganga' itu lubang kasi taruk la!

Anonymous said...

jangan lah kecoh sangat bab ni...ni hal politik yg kotor.ingatlah bahawa politik dunia membawa kepada kehancuran jambatan ke syurga.
Berpolitiklah dengan cara yg baik dan diberkati oleh tuhan.

Ingatlah jaga perlakuan,lidah dan semuanya...

zaman sekarang ni orang bisu pun pandai mengumpat apakan lagi org yg sempurna panca indera.

Anonymous said...

APALA KORANG SEMUA NI..DAH NYATA SEMUA NI MAINAN POLITIK..SAL SKRANG PKR DAH GOYANG DIA NAK KLUAR PARTI SAL TU BUAT MCM TU KONON2NYA KENA SABOTAJ..FIKIR LA BRO..SAPA YANG TDUR PAKAI CERMIN MATA?AKU TDUR PUN BUKAK CERMIN MATA TAU..

Anonymous said...

ALOO...BRO2 SEMUA TOK SAH TAKSUB SANGAT NGAN POLITIK SAMPAI NAK GADUH2 DLM BLOG TAKDA PAEDAHNYEE...SENDIRI ADA PEGI SEKOLAH SENDIRI PIKIRLA..SEMUA MAINAN SAITAN UNTUK MENYESATKAN UMAT ISLAM SUPAYA BEGADUH SESAMA ISLAM PASAL NAK BELA SEORANG KAFIR....

nizam$ said...

korg de pic elizabeth wong bogel tk?
aku tk tgk lg le..kt mne nk tgk ek?

Anonymous said...

APELH KORANG NIE.. GADUH2.. BIARLH BADAN SIASATAN YG SIASAT KES NIE.. TUNGGU JE APE KEPUTUSAN UNDANG2 KATA. KORANG TAK YAH SIBUK2. KORANG JAGA ANAK BINI KORANG CUKUP. MASALAH YG KORANG HADAPAI PUN KORANG TAK LEH SELESAIKAN, NAK PIKIR PASAL ORG.. JGN TAKSUB!!! LEBIH BAIK KORANG UCAPKAH NAMA ALLAH!!!! LG BAGUS... ESOK MATI ITU YG KORANG NAK KENA SEBUT... BKN HAL DUNIA JEE..

mohd said...

alah apa mau kecoh dulu dr chua so lek bogel gak siap ada dvd masih jadi menteri lagi MALAYSIA BOLEH!!!!!!!!!!!!!!!!!PROUD TO BE MALAYSIAN..................

Anonymous said...

RENCANA

ARKIB : 19/02/2009
Isu moral, yang halal hanya pembangkang?
SEPANJANG Februari ini, kontroversi tiga isu moral melibatkan wakil-wakil rakyat pakatan pembangkang hangat diperkatakan.

Lompat parti, menderhaka kepada raja dan skandal seks di kalangan wakil rakyat pembangkang menyebabkan tumpuan terarah kepada pakatan itu sepanjang bulan ini.

Bagi sesetengah pihak, kegawatan dalam pakatan itu adalah "hiburan politik" semata-mata dan dibaca sebagai lumrah. Tetapi pihak yang lain menganggap ia memualkan.

Kenapa isu-isu tersebut menjadi kontroversi bukan lagi sesuatu yang menarik dibincangkan. Sebaliknya, apa yang dipersoalkan ialah cara pimpinan pakatan itu mendepani isu-isu moral. Lagak dan sikap mereka bagai orang 'gila talak' yang terlalu sukar menerima hakikat.

Strategi mereka terang-terang defensif keterlaluan, tidak rasional dan kadang-kadang di luar batasan semata-mata mahu mengalih tumpuan atau mencuri simpati rakyat.

Yang peliknya, Barisan Nasional (BN) terus-terusan dijadikan sasaran. Pemimpin BN dituduh merancang konspirasi jahat menjatuhkan wakil-wakil rakyat pembangkang menerusi pendedahan skandal demi skandal.

Yang terbaru, kes gambar bogel Exco kerajaan negeri Selangor, Elizabeth Wong dari Parti Keadilan Rakyat (PKR). Sepantas kilat BN dituduh dalang menjatuhkannya.

Begitu juga ketika peletakan jawatan wakil rakyat Bukit Selambau dari PKR, V. Arumugam, yang dikaitkan dengan skandal seks. BN turut dituduh terlibat menjatuhkannya.

Dalam kes Elizabeth, penasihat PKR, Anwar Ibrahim membuat kesimpulan, BN yang merangka pelan konspirasi jahat terhadap Elizabeth dan pakatan pembangkang.

"Ada satu corak serangan melanda wakil rakyat pembangkang di Perak, Kedah dan Selangor. Cara ini kerja keji dan jahat," kata Anwar.

Pemimpin pembangkang terus menutup salah mereka. Kalau wakil rakyat BN berdepan kes-kes moral, mereka tidak kata itu konspirasi sebaliknya mendesak pemimpin itu meletak jawatan.

Dalam kes video adegan seks bekas Menteri Kesihatan, Chua Soi Lek misalnya, pemimpin DAP, Lim Kit Siang dan Ketua Penerangan Pas, Mahfuz Omar senada menganggap ia memalukan dan meminta polis melakukan siasatan secara menyeluruh.

Tetapi dalam kes Elizabeth, ia tidak dilihat daripada unsur moral wakil rakyat itu tetapi niat jahat kerajaan.

Istilah konspirasi menjadi popular apabila Anwar menggunakan strategi mengalih tumpuan umum - iaitu menuduh wujud konspirasi jahat BN - bermula pada 1997 ketika beliau berdepan tuduhan liwat.

Sehingga ini, sebarang kes moral melibatkan pemimpin atau wakil rakyat pembangkang disebut sebagai konspirasi BN.

Harus diingat, sebelum beliau didakwa atas tuduhan liwat, BN sudah diserang habis-habisan oleh pembangkang. Ketika itu mereka minta kerajaan siasat seorang pemimpin kanannya yang terlibat kes seks luar tabii.

Tetapi apabila Anwar dipecat daripada kerajaan, pembangkang ikut rentak Anwar mengatakan tuduhan dihadapinya suatu konspirasi BN.

Tuduhan bahawa BN merancang konspirasi menjatuhkan Anwar sekali lagi dicanang apabila beliau berdepan kes liwat terbaru, tahun lalu.

Baru-baru ini, apabila BN membentuk kerajaan negeri di Perak, pembangkang menuduh BN tidak bermoral kerana menarik wakil-wakil rakyat pakatan itu untuk lompat parti.

Sedangkan, sejak pilihan raya umum lalu, Anwar yang memulakan 'kempen lompat parti' menjaja ke mana-mana kononnya beliau akan berjaya menarik wakil-wakil rakyat BN untuk pembentukan Kerajaan Pusat baru pada 16 September 2008.

Apabila Sultan Azlan Shah membenarkan pembentukan kerajaan BN dan melantik Menteri Besar Perak baru, mereka saman Sultan dan sanggup jadi penderhaka.

Inilah potret lama politik pakatan pembangkang di bawah dominasi Anwar, mereka tidak berubah.

Semua salah laku dan kejengkelan jika berlaku kepada pemimpin BN akan dianggap sebagai "haram serta kotor" tetapi ia menjadi "halal" jika membabitkan pembangkang.