Home » » HARAM tetap HARAM

HARAM tetap HARAM

Written By kall on Saturday 14 April 2007 | 09:14

Apabila sudah diberitakan oleh mufti tentang keharaman internet investment ramai yang buat tak tau jeek tentang keharamannya.ramai yang buat macam tak bersalah jek tentang soal halal haram tadi aku baru tanya member tengtang ni sebab kawan aku nih dier ader masuk "empay" yang sebelumnih beria dier cite kat aku tentang nih... yeelah kadang2 ader hikmah disebalik kesengketan aku nih ..heh he hah `berbalik pada soklan yang aku tanya kat member nih "macamaner skang benda daah haram skang ko nak buat aper duit tuh" ader ke dier jawab camnih "ek eleeh aku pakai fatwa lain...
masyallah tuh laa kalo dah terjebak ader ajer alasan yang nak dijawabnyer tapi pada aku laah sesaper yang dah terlepas tuh buatlaah sembahyang taubat pastuh duit tuh antar kat masjid jeek
ok laah selamat beramal"

0 comments: