Home » » Hari seterusnya...

Hari seterusnya...

Written By kall on Monday 18 December 2006 | 10:40

masuk hari kedua aku dah rase dah ok sket daah cuma malam tadi kejang skit kaki aku bediri...
semalam hujan satu ari mula2 tokey burger tuh memang raser nak tutup jek stall tuh,lebih kurang 5 minit ujan berenti jek(lepas isyak) perrrg nak pitam aku raser bayang lebih kurang 12 orang order dalam satu masa.."bang burger daging 8" pakcik burger ayam taknak bawang yek" "burger daging taknak sayur yer" "burger taknak sos,nak mayonis jek" "nak daging lima heh" dan paling banyak order "bang burger daging letak chess 21 biji, 6 taknak sayur,2 biase,2 takder bawang,1 kosong,1 sos tomato".... waaaah pening aku
dari pukul 8.30 mlm sampai 11.35mlm berdiri waah! tuh laa pukulan lepas ujan..masing2 lapor... buat pengetahuan semua kawasan nih ader 12 biji stall yang masing2 lain2 raser.tuh ari ader brader order "dik burger yang sedap 4 yeee..abg dah rase 3 kedai sumer tak sedap yang nih kalo sedap abg datang lagi".hmmm rupaernyer memang adee peminat burger.dah masuk ari ke empat daah aku kejer kat sini masih lagi belum pandai masak daging yang sedap(sebenornyer raser pon belum lagi..burger yang dijual) abis tokey takder open pon...segan plak nak mintak he heh

0 comments: