Home » » Satu Hari Satu Harapan

Satu Hari Satu Harapan

Written By kall on Monday 20 November 2006 | 16:20

Ye lah bila dah setat niager nih tiap2 ari mesti doa mintak burger aku abis
kadang-kadang terpikir kalo cam nih care yang bole mendekat kan pada ALLAH mungkin satu hikmah pada aku...cuma takut time susah jek ingat kat DIA time senang entahlah........

Tapi tulah yang di kata oleh chef li Kekayaan tuh adalah milik Allah Taala jadik kenelah mintak pada empunyanya..kene banyak solat,zikir,doa,sedekah,dan sentiasa berserah atas segala usaha yang telah dilakukan...

ari nih cuma kacik:
nyonya 20.00 biji
mamak 20.00(-1)+=19 biji(satu dah makan sarapan)
kasik kat nyonya tuh aku dapat cash(dah balik modal dah)
tapi bagi kat mamak tunggu petang nanti baru tau braper yang abis kalo tak abis makan bege je laa aku malam nih.

tuh laa doakan laah bege aku abis...he eh

0 comments: