Home » » (Video) Peminat dakwa penyanyi jelita diraba depan khalayak

(Video) Peminat dakwa penyanyi jelita diraba depan khalayak

Written By kall on Monday 28 July 2014 | 14:38


Pilihan Anda

(Video) Peminat dakwa penyanyi jelita diraba depan khalayak

Pada 26 Julai yang lalu, miss A's Suzy telah menghadiri majlis pelancaran untuk "Sinchon Water Gun Festival" di Changchun-dong, bagi menyertai countdown 'Sprite Shower' kerana beliau merupakan duta kepada syarikat minuman tersebut.

Sebuah video amatur yang dirakam peminat ketika majlis tersebut berlangsung telah dimuat naik ke Youtube menyaksikan Suzy sedang berucap. Namun begitu, beberapa aksi 'kurang sopan' telah didakwa terlihat di dalam video tersebut. Peminat telah mendakwa Suzy telah 'disentuh' di bahagian peha dan punggunnya oleh lelaki yang berdiri berdekatan dengannya.

Peminat mendakwa, moderator untuk majlis tersebut dengan sengaja meraba Suzy di bahagian peha dan punggungnya dua kali. Ianya berlaku pada saat 0:23 dan 1:49 dalam video tersebut.

Berikutan dengan tuduhan tersebut, peminat menganggap ianya satu tindakan yang disengajakan dan menuntut penjelasan dan permohonan maaf dari pihak penganjur.

Pihak penganjur tampil memberi penjelasan bahawa tindakan tersebut lebih kepada memberi cue kepada Suzy namun ramai yang masih belum dapat menerimanya.
disableSelection(document.body) //disable text selection on entire body of page
new innity_adZone("c5b270a763686e776039618cc709f3a6", "45838", {"origin": "MY", "width": "300", "height": "250"}); adv_username = "amjadanas"; adv_gid = "amjadanas_default"; adtype = "336x280";


0 comments: