Home » » Mari Buat Duit Melalui Adsense

Mari Buat Duit Melalui Adsense

Written By kall on Monday 26 May 2008 | 11:52


Anda sumer kenal munawwar ? kalo yang dah lama berjinak dalam dunia adsense mesti kenal brader ni.Beliau adalah empunya ebook janawang dengan adsense . Beliau merupakan seorang bekas jurutera yang sebelum ini buat part time adsense dan sekarang bukan setakat full time blogger adsense malahan siap buat kelas/seminar adsense untuk sesiaper sajer yang nak belajar.Kalo kita lihat muka dierpun dah terpancar aura beliau sebagai seorang im yang disegani dan yang boleh dicontohi bukan setakat belajar ilmu adsense tapi belajar agama pun boleh kut...

Mr Munawar nih keluarkan ebook secara berperingkat2 dan terbaru akan keluarkan ebook pada 27 mei ini. Ebook mr munawar ini bukan setakat sesuai untuk newbie tapi untuk sesiaper yang agak lama dalam beradsense juga sesuai. .

Beliau akan mengrevealkan cara buat blog dengan cara terperinci dan dari mula mendaftar,meta tag sampai ke cara memarketingkan blog anda . Kebanyakan cara beliau adalah white dan sedikit grey hat.Senang cita cara jana adsense dengan lebih professiaonal tanpa gunakan ilmu hitam yang melampau dan cara trafik beliau adalah trafik secara organic.Paham tak organic?maknernya cara mengurat trafik yang lebih kepada cara search engine dari google atau yahoo atau maner2 searc engine yang popular.

Cara metatag beliau juga masih relevan buat masa ini dan hanya menggunakan blogger yang percuma itu.(blogspot.com)

Saya adalah pelanggan beliau version 1.1 dan dah terima hasil macam niih cuba nengok kat bawah niih:
Baru USD179.48X3.2=RM574.336 pada tarikh 26 may 08 cukuplah nak baya bil api air internet.

masih sikit lagi kalo nak dibandingkan dengan otai adsense yg lain income riban-riban tiap bulan (kalo aku jadik dier dah boleh buat duit hantaran ha hah)! dan kebanyakan tips dan cara adalah bersandarkan janawang adsense ini.Dalam beradsense trafik adalah element yang begitu penting untuk dapatkan income yang banyak..Yelah bayangkan lah biler kita dah bukak kedai tapi tak der orang nak datang tak ker rugi masa jeer kuar modal so Disini saya reveal kan sedikit cara trafic beliau yang cukup berkesan dalam sanubari saya cheeewah :

1)Teknik FI
2)Teknik RDS
3)Teknik SB
4)Teknik BC
5)Teknik VM
6)Teknik YA
7)Teknik AS
8)Teknik PR
9)dll teknik

Apehal pulak FI,RDS,SB,BC,bla bla he he kalo nak tau kene beli buku dier niih takkan saya nak bocorkan rahsia yer tak.Beli Sendiri KLIK SINI

Satu lagi yang terpaling istimewa dapi pakej janawang ini adalah beliau telah menyediakan satu private forum yang begitu ikhlas dan bak kata pepatah seperti satu paip information yang begitu mudah didapati anda tanya sahaja soalan pasti beliau pasti akan menjawab tanpa ada sebarang selindung menyelindungi jawapannya(ikut pengalaman saya ader jugak penjual ebook yang seperti masih menyimpan rahsia walaupun ayat sales letter ader kata terbongkar! tapi hampehh pebende yang terbongkar pon aku tak tau he he).


Jadi bolehlah anda klik disini untuk dapatkan ebook beliau
Jualan ebook beliau dibuka hanya pada masa tertentu sahaja jadi dapatkan dengan cepat sebab dier akan tutup jualan selepas target jualannya dah lepas so jgn melepas ok.

Kalo korang langsung zero bab adsense atau masih kurang asas dalam meggunakan blog nih bacer dulu ebook freee dier niih KLIK SINI


Jadi selamat beradsense dan selamat beramal.:)

2 comments:

Anonymous said...

perrg banyak gak ko dapt yeer camni aku nak beli jugak laah tq

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.